Logo

dziennik
 
email-icon
 
bip logo
 
biblio
BIBLIOTEKA NA FB
 
 
SRzPU
 
czworeczka
 

Wydarzenia szkolne

,,Kodowanie na dywanie’’ cz. II
Wpisany przez Administrator
piątek, 06 marca 2020 13:23

            01     W drugim półroczu klasa I B nadal angażuje się w ogólnopolski program Uczymy Dzieci Programować i tym samym bierze udział w innowacji pedagogicznej ,,Kodowanie nie tylko na dywanie’’. Tym razem na zajęciach zaczęliśmy wykorzystywać puzzle AR z rozszerzoną rzeczywistością! Dzięki nowoczesnym narzędziom dzieci mogły zobaczyć to czego gołym okiem nie widać. Oprócz programowania Ozobota, kodujemy na kartce, na macie, a nawet na kolorowych kubeczkach!

 

A.M.

01020304050607080910111213141516

 
© 2008 - 2018 Publiczna Szkoła Podstawowa nr4 w Krasnymstawie
Wszelkie prawa zastrzeżone